عکس| اینجا ترکیه نیست؛ وضعیت حجاب و پوشش جنجالی کارکنان مطب های شمال شهر تهران
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از وضعیت حجاب و پوشش جنجالی کارکنان تعدادی از مطب های شمال شهر تهران بازتاب گسترده ای در توییتر داشته است.
در این تصویر که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، تعدادی از مطب های پایتخت در سایه بی توجهی نهادهای نظارتی تبدیل به مراکز مروج هنجارشکنی و بی بند و باری شده اند.
- بیشتر ببینید:
- جمعیت دقیق افغان های مقیم ایران در سال ۱۴۰۲
عکس اینجا ترکیه نیست؛ وضعیت حجاب و پوشش جنجالی کارکنان مطب های شمال شهر تهران که در توییتر منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
عکس وضعیت پوشش کارکنان مطبی در تهران
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
امیر

۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
فشار بخورید!!! کسی نمی تونه به بهانه های دینی و فرهنگی کسی را از آزادی صلب کنه!
گشت ارشاد رو راه انداختید ولی الان رفتند پارکینگ! مطمئن باشید که آخر سر همون ون های گشت ارشاد تا چند سال آینده اوراق میشند.
گشت ارشاد رو راه انداختید ولی الان رفتند پارکینگ! مطمئن باشید که آخر سر همون ون های گشت ارشاد تا چند سال آینده اوراق میشند.
ناشناس

۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
بخدا انقدر بین همین ها رابطه های ترکیه ای وار هست که نگین خانم جز همینا هست میگفت من شوهر داشتم دکتره زن داشت بهم پیشنهاد میداد و تقریبا با اکثر زنای شوهر دار و مجرد بود و کلا همرو انگولک میکرده
عوارض بی حجابی فساد اخلاقی هستش باور کنینننننن
عوارض بی حجابی فساد اخلاقی هستش باور کنینننننن
ناشناس

۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
اکثر اینها تو همین ... پولدار شدند و جز ... هستند.
زن - زندگی - آزادی پروژه بود که خودیها راحت بی حجاب باشند!
گشت ارشاد فقط برای بدبخت بیچاره ها بود!
زن - زندگی - آزادی پروژه بود که خودیها راحت بی حجاب باشند!
گشت ارشاد فقط برای بدبخت بیچاره ها بود!
ناشناس

۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
متوهم جان!
گشت ارشاد و قانون حجاب هیچ وقت لغو نخواهند شد و به یک شکل دیگر اجرا خواهند شد.
اینها که می بینی همه خودی هستند! که هیچ وقت اجباری بهشون نبوده.
ده سال پیش هم معتمد اریا بی حجاب می گشت.
گشت ارشاد افسار برو روی گردن قشر متوسط هست تا بفهمند رییس کیه و هیچوقت هم حذف نمیشه.
سند اون اینکه تو مترو و وسط تهران گشت داریم ولی شمال تهران هیچ کی نیست!
گشت ارشاد و قانون حجاب هیچ وقت لغو نخواهند شد و به یک شکل دیگر اجرا خواهند شد.
اینها که می بینی همه خودی هستند! که هیچ وقت اجباری بهشون نبوده.
ده سال پیش هم معتمد اریا بی حجاب می گشت.
گشت ارشاد افسار برو روی گردن قشر متوسط هست تا بفهمند رییس کیه و هیچوقت هم حذف نمیشه.
سند اون اینکه تو مترو و وسط تهران گشت داریم ولی شمال تهران هیچ کی نیست!
ناشناس

۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
زنانی که از جنسیتشون برا جذب مشتری استفاده میکنن مستحق بی احترامی و بردگی هستن.
قطعا مادر پاکدامن و لقمه حلال اثر گذاره برا پاکدامنی بچه
قطعا مادر پاکدامن و لقمه حلال اثر گذاره برا پاکدامنی بچه
آرامش

۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
من به شوهرم رقص آزاده صمدی رو در سالن تئاتر نشان دادم گفت: خوب بزار برقصه، گفتم خوب می رقصه به حرف من و تو نیست مشکل اینجاست که بعد از این مسائل باید منتظر تجاوز های جنسی باشیم. پله پله شروع میشه. من گفتم آقایون رو بیشتر از خانم ها در مشاغل استخدام کنید به خاطر تشکیل خانواده و فرزند آوری، گفتن تو زن ستیزی، مگر ما از اروپا و آمریکا چی کم داریم؟ اتفاقا" اروپا و آمریکا دارند اشتباه می کنند زن و مرد با هم از زمین تا آسمان فرق دارند نباید از هر دو نوع جنس یک توقع رو داشت معلومه که شما هم در آینده مشکلات یک جامعه ی غربی رو پیدا خواهید کرد حالا اگر به آمریکا بروید می بینید اکثر زنان و مردان مجرد هستند و روابط خارج از ازدواج دارند آمار طلاقشون خیلی بالاست. باید شخصی که سیاستگذار هست علاوه بر علوم سیاسی، کاملا"به امور جامعه شناسی، روانشناسی، اقتصاد، مسلط باشه.
مصطفی

۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
یکی از همین خانم های آزادی خواه دندان پزشک در مطب حرکتی انجام داد که قابل بیان نیست اما بدانید هر هرزگی بی علت نیست کرم از خود درخت است
علی

۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
خاک برسر امثال شما ک عقده لخت شدن و بیحابی دارید بیسوادهای غرب زده
کم کم از همین بدحجابی و بی حجابی شروع میشه همه چی
هرجا برم ک بی حجابی باشه ب پلیس اماکن اطلاع میدم
کم کم از همین بدحجابی و بی حجابی شروع میشه همه چی
هرجا برم ک بی حجابی باشه ب پلیس اماکن اطلاع میدم
ناشناس

۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
در خارج اکثراً با هم دوست هستند و حتی نا خواسته ،بچه دار میشن و بعد از هم جدا میشن .. چون با ازدواج باید دارائی هاشون تقسیم بشه برای همین از ازدواج دوری میکنن و فقط با رابطه جنسی با هر کسی ، زندگی میگذرانن
ناشناس

۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
به جناب بی شرف امیر : بدبخت فشار الان برای مادر، خواهر ، زن یا دخترت بخاطر بی غیرتی تو هست ، به درَک که هر *** بکنن
پریسا

۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
انسانا هزاران ساله که با پوشش ، آزادن ، این بهانه ها برای هرزه ها و بی دین هایی مثل توعه که دین و فرهنگ رو ،دشمن آزادی معنی کنی
آتریا

۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
این سایت چقدر تندرو داره ???
چه خبره؟؟ یکم مغزاتونو خنک کنید، تب دارید
یه موضوعی که میخوام بگم اینه که
به طرز عجیبی هرجا میری این کلمه غیرت و ناموس
به چشم میخوره، حتی کامنتای پایین کلیپ های طنز و دوربین مخفی، یعنی چه اتفاقی افتاده؟؟؟
یه سه سالی میشه چه دنیای واقعی چه مجازی
این کلمات به طرز عجیبی پررنگ شده
واقعا چه خبر شده؟ چند سال پیش این جو نبود
این غیرت و ناموس اگه بجا استفاده میشد
خیلیم خوب بود، ولی همیشه برای آزار زن و محدود کردنش بکار میره، مخصوصا موضوع پوشش که کاملا تو ایران سیاسی هست، این تب کرده های تندرو هم
بخاطر سیاسیت دارن سکته می کنن، نه حجاب
چه خبره؟؟ یکم مغزاتونو خنک کنید، تب دارید
یه موضوعی که میخوام بگم اینه که
به طرز عجیبی هرجا میری این کلمه غیرت و ناموس
به چشم میخوره، حتی کامنتای پایین کلیپ های طنز و دوربین مخفی، یعنی چه اتفاقی افتاده؟؟؟
یه سه سالی میشه چه دنیای واقعی چه مجازی
این کلمات به طرز عجیبی پررنگ شده
واقعا چه خبر شده؟ چند سال پیش این جو نبود
این غیرت و ناموس اگه بجا استفاده میشد
خیلیم خوب بود، ولی همیشه برای آزار زن و محدود کردنش بکار میره، مخصوصا موضوع پوشش که کاملا تو ایران سیاسی هست، این تب کرده های تندرو هم
بخاطر سیاسیت دارن سکته می کنن، نه حجاب
ناشناس

۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
من خیلی هم افتخار می کنم که بی دینم!!! چون مثل شما ها سر توهین به عقاید و اسطوره هام کسی رو نمی کشم.
مثل شما ها سر ایدئولوژی هام کسی رو سرکوب نمیکنم. در چاه نامه نمیندازم. هر چیزی که هر کسی میگه رو باور نمی کنم.
با دیدن شومینه همدتحریک نمیشم
مثل شما ها سر ایدئولوژی هام کسی رو سرکوب نمیکنم. در چاه نامه نمیندازم. هر چیزی که هر کسی میگه رو باور نمی کنم.
با دیدن شومینه همدتحریک نمیشم
ناشناس

۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
وای خانوم میدونی چی شده؟؟ یه عده در آوردن و هوا کردند ? شما تو این سه سال چطور متوجه نشدی؟ مگه تو غار بودی؟?کلمات ناموس و غیرت از زمان باستان تاکنون برای ایرانیان محترم بوده و هست شما چه موقع از خارج تشریف آوردید که خبر ندارید؟?اگه تندروها آهسته روند لختی ها با سرعت زیاد همه را پشت سر میذارن شما هم لباس عوض کن بیا جلو تب نکنی? قول میدم جزء سیاسیون حساب نشی اِوا خاک عالم?مامانم اینا
آرامش

۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
امیر آقا، بی دینی افتخار نداره بعدا"که سِنِت بره بالا تاسف میخوری که در جوانی معنویات برات اهمیت نداشته امسال ماه رمضان که سریال رستگاری رو می خواد پخش کنه بسیار خوشحالم، خوب شد تلویزیون به سریال های ماورایی برگشت من خیلی علاقه دارم. شما هم از شبکه ی دو، ماه رمضان سریال رستگاری رو ببینید و معنویات خودتون رو تقویت کنید.
آتریا

۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
بنده خدا، من میگم این کلمات پررنگ شده، نمیگم قبلا نبوده، قبلا با یه قتل ناموسی مثل مونا حیدری، این کلمات پررنگ میشد، ولی الان تو وضعیت عادی، حتی کامنتای کلیپ طنز، راجب این موضوع هست
فهمیدی حالا
پس در غار مغزتو باز کن، تبت بیاد پایین، نتیجه پوشش افراطیم تو لحن امثال شما دارم میبینم
تبدیل به یه آدم مریض شدید
که مدام به مردم حمله می کنید
شفایی درکار نیست، لاعلاجه انگار???????
فهمیدی حالا
پس در غار مغزتو باز کن، تبت بیاد پایین، نتیجه پوشش افراطیم تو لحن امثال شما دارم میبینم
تبدیل به یه آدم مریض شدید
که مدام به مردم حمله می کنید
شفایی درکار نیست، لاعلاجه انگار???????
ناشناس

۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
چقدر این زنیکه سمت چپ بی حیاست خاک بر سرت لااقل تومبونتو صاف کن زشته گوسفند
ناشناس

۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
به آتریا: مریض و بیمار جنسی اونهایی هستند که اعتقاد به لخت بودن و برهنه شدن دارن دقیقا مثل حیوانات جنگل و چهارپایان، حجاب و پوشش قبل از ظهور اسلام در ایران باستان وجود داشته، نقوش برجسته تخت جمشید زنان پوشیده و محجبه اون دوران رو به تصویر کشیده، همین الان هم تو شهر یزد زن های زردشتی محجبه هستن، از پوشش های رنگی مخصوص به دین خودشون استفاده میکنن، از قدیم گفتن کسی که خودش رو به خواب زده نمیشه بیدارش کرد...دیلی نشربده
ناشناس

۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
به آتریا: افراطی و مریض و روانی اون جوامع لخت و بی بند وباری هستن که تو شهوت رانی و کثافت کاری از حیوانات هم سبقت گرفتن(صد رحمت به حیوانات) تو همون جوامع پیشرفته و روشن فکر به اعتقاد شماها انواع روابط جنسی رو قانونی کردن: رابطه جنسی با محارم(خواهر، مادر، فرزنددختر و...)، رابطه جنسی با همجنس(مرد با مرد، زن با زن)، رابطه جنسی بزرگسال با خردسال(کودک آزاری)، رابطه جنسی انسان با حیوان، رابطه جنسی انسان با اشیاء در ملأعام مثل عابربانک و...، رابطه جنسی انسان زنده با جنازه انسان مرده و جنازه حیوان و سایر کثافت کاری ها...آخرش هم اینکه امثال تو یا اصلا فهمی ندارن یا خودشون رو به نفهمی زدن...از قدیم گفتن اونی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدارش کرد...دیلی سانسور موقوف
آتریا

۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
برو مطالعه کن، هیچ زنی تو تخت جمشید وجود نداره
اونا سرباز مرد هستن?
ایران همیشه مرد سالاری بوده
و هست، تو همه ی دوران ها مرد سالاری بوده
بعدم زن نرمال، نه از تو گونی و بغچه بودن خوشش میاد، نه از لخت بودن، اخه بدبختی اینجاس شماها، با لباس اسپرت و شیک و
کاملا پوشیده هم، زنها رو بیحجاب میدونید، فقط یه زن بدتیپ تو بغچه پیچیده شده از نظر شماها پاک و مطهره ??
هرچی زشت پوش تر، نجیب تر
به خدا زنم دوست داره زیبا باشه و زیبا بپوشه، چرا درک نمی کنید
اونا سرباز مرد هستن?
ایران همیشه مرد سالاری بوده
و هست، تو همه ی دوران ها مرد سالاری بوده
بعدم زن نرمال، نه از تو گونی و بغچه بودن خوشش میاد، نه از لخت بودن، اخه بدبختی اینجاس شماها، با لباس اسپرت و شیک و
کاملا پوشیده هم، زنها رو بیحجاب میدونید، فقط یه زن بدتیپ تو بغچه پیچیده شده از نظر شماها پاک و مطهره ??
هرچی زشت پوش تر، نجیب تر
به خدا زنم دوست داره زیبا باشه و زیبا بپوشه، چرا درک نمی کنید
تمنا

۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
جناب ناشناس امثال تو برا غریزتون حمایت می کنید نه چیز دیگه خود خدا امثال تو برا رضا خدا حمایت نمی کنید برا چیز دیگس حالا هی اسمون ریسمون بباف?
رشید

۲۲:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۷
اینها زن هارو که میبینم دلم میخواد اونقدر بچلونمشون که جونشون از تو چیزشون در بیاد باور کنید دلشون خیلی میخواد وگرنه با این قیافه نیمه عریان نمیومدن در معرض دید اینارا خوب میشناسم حسابی دستمالی میشن راه گوزشون ده ها بار توسط جوانان غیور باز و بسته میشه بعد ننه باباشون میندازندشون بیخ ریش یه پسر خر بی غیرت مثل خودشون چندماه بعد هم طلاق میگیرن و روز از نو روزی از نو
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟
نیازمندیها